Gyarapodó gyűjteményeim avagy mit őrzök meg 2015-ből?


Az a nagyon jó hírem van, hogy sokkal több jót tartogatott 2015, mint rosszat! Új barátságokat, szép feladatokat és igazi magamra találást! (Voltak persze nehéz pillanatok és veszteségek is, de azokkal most nem foglalkozom.) El is határoztam, hogy gyűjtőszenvedélyem első számú célpontjai a jóemberek és a szép pillanatok lesznek  - na és persze a nagy "belső fűtéssel" végzett munkák! A kegyképek és a pálinkás poharak csak is ezután jöhetnek!



Lássuk hát mi mindennel gyarapodott a gyűjteményem: "három az egyben" élmény volt az első konyhacsempe megbízásom. Legfontosabb részeként a megbízásnak megismertünk egy nagyon kedves házaspárt, akikkel a konyhájukon kívül is találkozunk olykor. :) Másodszor végre egy teljes konyhafalat az én csempéim díszítenek, s a kivitelezés igazán lázas izgalomban tartott (s mennyit tanultam ebből az egyszerűnek tűnő munkából!). Három: nagyon kedves megbízóimtól ajándékba kaptam egy szépséges kis Szent Anna képet a gyűjteményembe. :)


Ha már csempék, akkor nem maradhatnak ki Krizantám Krisztáék, akiknek szintén csempét készítettem a gyönyörű új konyhájukba. Kriszta és családja már régi darabja "Jóemberek" címkével ellátott tárlómnak.







Nagyon lassan készült el, de nagyon szerettem ezt az áttört, nagyméretű keresztet. Végtelen jó érzéssel tölt el, hogy egy szeretetre méltó család otthonába került. Ezzel a témával szeretnék még foglalkozni, a fejemben van már egy terv, amiről szerénytelenül úgy gondolom, hogy csodás darab lesz, ha egyszer elkészül.















2014 végén készítettem két türkiz kék és néhány piros, illetve piros-kék dobozt fa rátétekkel, amelyek nagyon elindították a hangyát bennem. A folytatásra mégis egy évet kellett várni, most már azonban nem lesz megállás! Ezt az ígértet elsősorban magamnak teszem és remélem be is tartom majd, hiszen hihetetlen örömmel járt ezeknek a tárgyaknak a készítése.








Ugyancsak az év végén, férjem aktív közreműködésével, végre a világra jöttek azok a képek is melyek már régóta készültek kiszakadni belőlem és ezeknek is lesz folytatása. Ugye, Kékmadár?




Megjegyzések