Angyalok a bögréinkben / Angels in our mugs








Lévén roppant hideg odakint manapság, néhány kicsi kis angyalka behúzodott a melegre hozzánk.

Being cold outside, some tiny angels found shelter in our house.


Megjegyzések

  1. Óóó ezek az angyalok, olyanok, mintha előre akarnák kipihenni a karácsonyi sürgést-forgást!
    Nagyon kedves darabok!

    VálaszTörlés
  2. Szia, most tévedtem ide hozzád, nem is tudom honnan. A lényeg, hogy nagyon tetszenek a kerámiáid. ha nem bánod, akkor a honlapod linkjét kiteszem a blogomon. Andi

    VálaszTörlés
  3. Dehogy bánom! Nagyon örülök és köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szeretnék ilyen angyalos bögréket,
    lehet?

    VálaszTörlés
  5. Szia Kékmadár!
    Katalinnál találkoztam a bögréiddel. Csodálatosak!!!!
    Ha van rá mód szeretnék rendelni két ilyen bögrét!
    Fogalmam sincs hogy kell ennek a technikai részét lebonyolítani. Megadom az email címemet. Kérlek szépen írd meg nekem, hogy tudod- e teljesíteni ezt a kívánságot, amivel nagyon nagy örömet szereznél nekem.
    Köszönöm előre is.
    boroka59@freemail.hu!

    VálaszTörlés
  6. Szia!:)
    Valami mesések a bögrék...én is most járok itt először- de mindjárt végigbogarászom a blogodat- lehet hogy majd megtalálom itt valahol
    de megírnád nekem hogy mennyibe kerülnek ezek a bögrék?
    Előre is nagyon szépe köszönöm:)
    kalman.elod@freemail.hu -ra kérném az információkat.
    Szép napot kívánok:)

    Edina

    VálaszTörlés
  7. Én is beleszerettem a bögrédbe és rendelni szeretnék, úgy, mint Boróka... Itt a címem, kérlek, ha van egy kis időd, írd le a tudnivalókat! Köszönöm: csilla
    csrevesz@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. hahaha, de jó, hogy felélénkült ez a bejegyzés, éljen:))

    VálaszTörlés
  9. Ha valaki még idetalál, nézze meg ezt is itt :

    http://keramiamania.blogspot.hu/2012/11/bogre-bizniszre-fel.html


    VálaszTörlés
  10. Elkészültek a bögrék! Kérem, aki rendelt keressen meg!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése