Fegyelmezetlenség és irígység eredménye...

...ez a(z egyenlőre befejezetlen, ám már mégis felavatott) takaró. Igen, fegyelmezetlen voltam amikor nem tudtam ellenállni a csábító színkavalkádnak, a pihe-puha anyagoknak és szombaton neki ültem varrni, ahelyett, hogy a már régóta várakozó kedves ismerősnek kézítettem volna el azt a kerámiát, amire úgy áhitozik. (Ma már azt is megmintáztam.) És szörnyen irígy és rossz gazdi voltam, ezeket az anyagdarabokat ugyanis a kuytáim kapták ajándékba valakitől, hogy a kosarukba legyen cserélhető vidám, meleg huzatuk. Igérem, majd kárpótolom őket valamivel! Talán Mojó és Happy sem bánják, hogy egy ilyen vidám takarója lett az egyik kisgazdinak, amely ráadásul remekül passzol színben a szőnyegéhez.

Megjegyzések

  1. ::))))Vicces! Én is szoktam így átmenteni anyagokat.:))))
    nagyon vidám lett! Olyan jó ezeket a színeket látni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése