Rusztikus




...járólapok készülnek egy parasztház tornácára. Amúgy meg egy kis depivel ünneplem a névnapom, mert ma éppen inkább a nehézségeket látom meg. Egyébként, ha hiszitek, ha nem a múlt héten akár meg is nyerhettem volna a lottó ötöst - és akkor most vajon mi lenne? Eksztázis vagy szorongás a köbön? Meg is nyerhettem volna, ha azokkal a számokkal és azoknak egy jó kombinációjával játszom, amelyekkel szoktam. De kivételesen, mert soha nem szoktam, a gépre bíztam a sorsom. Vagyis inkább a Mindenhatóra. Vajon jelent ez valamit? Én nem tudom...

Megjegyzések

  1. Isten éltessen drága druszám!♥
    Szépségeket készítettél megint!

    VálaszTörlés
  2. Hűű, miket csinálsz!
    Igen jelent ;) Hasznos a depi, mert kilök a megszokásból, és előre, vagy valamerre visz (szerintem).
    Szép napsütéses hétvégét és boldog névnapot neked!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése