Barátság takaró

Elkészült a blokkom, aminek persze nem ez a helyes nézete. Gondolatban fordítsátok el 90 fokkal. (A számítógép és az internet rejtelmes lelki élete néha az én lelkemet sikeresen romba dönti.) DE! A varrást annyira élveztem és úgy érzem tényleg sikerült olyan blokkot varrnom, amivel valóban magamból adok egy darabot, ahogy Colette ezt kérte. Bevallom, ez már a második blokk, az elsővel nem voltam elégedett, ezért újra neki álltam. Nagyon drukkolok, hogy a takaró elkészüljön és a szép gondolatnak méltó megvalósulása legyen.

Nekem jó darabig biztosan ez volt az utolsó próbálkozásom a patchwork terén - pedig, hú de lenne kedvem tovább variálni akárcsak ezt a gyíkos témát, - mert kaptam egy gyönyörű megbízást, aminek a kivitelezéséről hamarosan pontról pontra tudósítok. Addig csak annyit, hogy egy kápolna kertjébe készítek egy Mária domborművet. Nagy kihívás lesz. Egyszerre várom a munka kezdetét és izgulok, hogy minden jól menjen.

Megjegyzések

  1. Kedves Mónika!
    Küldtem e-mailt a blokkok összevarrásával kapcsolatban, kérlek jelezz vissza, hogy el tudjuk indítani.

    Köszönöm Kriszta
    krisztallit@citromail.hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése