Boldog vagyok!



Az égetés tökéletes lett és most úgy érzem magam, mint a gyermekeim születésekor. Csak ücsörögnék és nézegetném valami furcsa zsibongással a szívemben egész nap ezt az új gyermeket, aki belőlünk, a szeretetünkből és vágyakozásunkból fakadt.

Persze, a mű még nem kész,- ahogy a gyermekkel is van dolog bőven,- ránk is vár még néhány teendő, míg a kép a helyére kerül. De milyen más lesz így, hogy számomra már megszületett.

Megjegyzések

  1. Gyönyörű lett! Teljes ragyogás! Az én napomat már széppé tette.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg milyen szép fényes. Megérte az izgalmakat!

    VálaszTörlés
  3. Ha egy ilyen bájos arc imátkozik értünk,akkor már nem történhet semmi baj. Büszkeséggel töltheti el azt a helyet, ahová felállításra kerül.
    Kivánom, hogy még sok ilyen csodával örvendeztess meg bennünket.
    Dombi Zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosan szép lett!!!!!!Csak ámulok!!!!!Micsoda kincs,hogy ilyen tehetséges és dolgos vagy!!!!
    Megkérdezhetem,hogy hol lesz felállítva?

    VálaszTörlés
  5. Budapesten a Tárogató úton egy kápolnában.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű, én nem gondoltam, hogy ez könnyű meló volna. Már a mérete önmagában sugallja, meg hogy milyen sokáig dolgoztál rajta, hogy ez bizony munkás. Gratulálok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése