Elég az önsajnálatból!

Talán kicsit túl sokat hangsúlyoztam az utóbbi időben, hogy milyen nehéz munka a mienk, de tartozom annyival az igazságnak, hogy a sok munka mellett (ami ráadásul szép és maga is örömforrás) sok öröm is van az életünkben!

Mert igaz ugyan, hogy ha munka van, akkor éjjel-nappal, hóban-fagyban dolgozni kell, de azért nem hagyjuk ám magunkat bedarálni! Csak került idő hóemberépítésre,


miskolctapolcai barlangfürdőzésre, cseppkőbarlang látogatásra is az utóbbi hetekben. (A képen a cseppkőbarlang téli lakói, édes kis denevérek szundikálnal.)


Mert, ahogy azt kislányunk már két és fél éves korában megfogalmazta: "Nekünk azért szép életünk van!" Azóta is ez a mondat a családi jelszavunk.

És ennek megfelelően akkora nálunk a harmónia, hogy még a kutyáknak is ki kell azt fejezniük valahogy! :-)

Megjegyzések

  1. Gyönyörűek a munkáid és a kutyák is:))) Szeretettel köszöntelek blogom olvasói között!!!
    A csészéidről és a bögréidről más nem is írok semmit, mert csak szuperlatívuszokban tudnék. Ráadásul gyüjtő vagyok, igazi, country-szellemmel megáldva, szóval nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Egyszer már megírtam a lenti megjegyzésemet,de valamit elrontottam, így hiába vártam, hogy az eddigi megjegyzések száma 2-re nőjön.Talán most.

    Az önsajnálatról jutott az eszembe, hogy nem baj az... Szabad az embernek még ez is.
    Az Írásból egy vers részlet: "mindent szabad nékem..." Természetesen ez csak "felső" felhatalmazás birtokában igaz. A Fiú ezt elrendezte. Kívánom, hogy valóságos tapasztalatává váljon!

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, értem mire gondolsz, de mégis csak jobb úgy élni, ha az ember nem nyavalyog, hanem hittel és bizalommal telve, elfogadva a hivatását és az azzal járó terheket dolgozik.

    VálaszTörlés
  4. Régen láttam egy filmet: "Legyetek jók, ha tudtok!" A filmbéli Fülöp atya a pápával való beszélgetés során azt kérdezte: "És ha nem tudunk???"
    Szerintem ez egy óriási fordulópont.
    Amíg jók, (ilyenek, vagy olyanok) TUDUNK lenni, akkor e szerint kell léteznünk. Ha meg nem sikerül? A választ akkor kell megtalálnunk. Előbb nem lehet.
    Bocsánat a fárasztásért. A hittel kapcsolatos utalásaid miatt mertem belemenni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése