Örüljetek velünk!

Hatalmas kő esett le a szívemről és még annál is hatalmasabb hála van a szívemben! Köszönöm, köszönöm, hogy olyan társam van, aki mindenben támaszom, tudja, amit én nem (például számolni), erős, amikor én elgyengülök, erős hitű, amikor én hitetlen vagyok, bízik, amikor én elvesztem a reményt! A keret szinte tökéletesen passzol! Alig hiszem! Egész kicsi utómunkával teljesen tökéletesre igazítható. Már csak egyetlen gyomorszorító dolog van hátra, a mázas égetés.
Ó, Istenem, add, hogy az is jól sikerüljön és az elkészült kép méltó módon szólhasson Rólad!



Megjegyzések

  1. Csodálatosan szép!!!!!!És mekkora ajándék egy ilyen társ!!!!

    VálaszTörlés
  2. Valamikor régen már jártam erre, de most néztem körül igazán! Megérintett, megfogott!Csodaszépek! Szívesen látnam közelebbről ,megfognám,megsimogatnám , megcsodálnám mindet.... Különösen az angyalok ,mert szeretem a szép angyalokat! A honlapodat is megnéztem. Valami mást szeretnék írni ,mint hogy gratulálok, de nem találom a megfelelőt. Talán e pár mondat kifejezi ,mit is szeretnék írni.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg gyönyörű lett és tökéletes! Kedves, hogy pont a szerelmesek ünnepén írsz a párodról ilyen meghatóan!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése