Ovis lettem :-)

Van a szomszéd utcában egy óvoda. Néhány éve a korszerűtlen, öreg ház melletti telken egy nagyon szép, barátságos épületet építettek a kisembereknek. Az új ovinak sok új dolgozója is lett és ők kitalálták, hogy foltvarró klubot indítanak, hiszen hol is barátkozhatna össze jobban sok ismeretlen nő, mint a "fonóban"? (Ugye lányok, Zsuzsi, Kinga, Éva, Pusi, Judit, Andi, Kati mi ezt jól tudjuk?)
Pár hete ülök a fodrásznál és kezembe akad egy újágcikk, (ez) ami arról szól, hogy egy óvoda dolgozói közösséget építenek varrótűvel a kezükben. Valami kis apró részletből rájöttem, hisz ez az ovi a szomszéd utcából! Az interjút adó hölgy neve is ismerősen csengett, biztos voltam benne, hogy varrós blogon vagy fórumon találkoztam már vele. És egy kis nyomozás után olyat tettem, amit nemigen szoktam: bekéredzkedtem a csoportba. Tegnap voltam a körükben először varrni és nagyon kedvesen fogadtak. Már nagyon hiányzott a közös varrás élménye, az oldott hangulatban tevékenykedő nők társasága. Többektől hallottam már, hogy sok nő között dolgozni, összezárva lenni velük, rettenetes élmény. Nekem csupa jó tapasztalatom van a női csapatokról - igaz, sose volt "normális" munkahelyem, nem kellett nap mint nap, éveken át napi 8-9 órát ilyen közegben töltenem. Én azt tapasztaltam, hogy együtt alkotni több nővel különleges élmény. Ilyenkor mindig átélem, hogy hányféle képpen vagyunk izgalmasak, érdekesek, színesek, szépek és jók...


Ennyit sikerült összehoznom tegnap, lesz majd belőle a csillagos ég egy darabja. Ha elkészül, megmutatom. És arról is írok még majd egyszer, hogy miért olyan fontos a kerámikusnak varrni.

Megjegyzések

  1. Az "ovis" jöhet majd a nemzes "varázslóiskolámba", ha szeretne, mert biza tervezem magyarul meg angolul is, csak elébb ki akarom dolgozni az egész anyagot németül. Aközben még fejlődik is. Alighanem még az idén elindulhat.

    Álomszép lett a domborműved. El tudom képzelni, mekkora kő esett le a szívedről... de a kedves emberek jó energiái mozgósíották az égieket. És ez így van jól :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök,hogy ilyen remek közösséget találtál!!!Ez ritka! Egyet,ha írhatok: ne legyetek hivatalos csoport,úgymint közhasznú alapítvány és ilyen,ha lehet.Sajnos az én tapasztalatom az,hogyha ilyen közegbe befurakodik a pénzt,elrontja az egészet.:(
    Inkább csak varrjatok örömötökre!
    Csillagos ég?Izgalmasnak hangzik!

    Leszedtem az oldalamról a zenét és néhány dolgot,ami lehet,hogy túlterhelte a honlapom hozzáférését.
    Nagyon köszönöm,hogy megírtad a lefagyást!!!!Visszajeleznél-akár itt nálad-,hogy most már jobb???
    Köszönöm!És azt is köszönöm,hogy szeretsz nálam nézelődni!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru dolgokat keszitesz, csak csodalom a kezugyessegedet! Szoves, keramia, festes, varras... mennyi mindent keszitesz!!! Csodaszepek! Jovok erre majd gyakrabban!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése