Ez történt tegnap

Reggeltől délutánig festettem.

Délután megnéztem Bornemissza Eszter kiállítását. (Erről majd még teszek fel képeket.)


Este éggetünk egy kicsit. Ennek eredménye a két bortartó is.


Majd levezetés képpen megint festettem, csak hogy szép kerek egész legyen a nap. 10-kor, mint akin átment az úthenger, úgy éreztem magam. Ezért aztán gyorsan véget is vetettem a napnak. És úgy döntöttem, másnap ott folytatom, ahol abbahagytam: festek. Ha azt hiszitek ez könnyű munka, hát nagyot tévedtek! Minden porcikám érzi!

Megjegyzések

  1. Hűűűű!csodás már most is!!! rengeteg munka lehet benne!
    A végén majd elégedetten hátradőlsz.....)

    VálaszTörlés
  2. A jobboldali bortartó sikert aratott. Ennek következtében a barátom ezért megnézhette a blogot is.
    Előbb-utóbb a rendszeres olvasók egymást fogják akadályozni a rendszeres olvasásban...
    Szép és praktikus ajándék. Olyan helyre került, ahol mindíg szem előtt van.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a visszajelzést! Számomra fontos tudni, hogy szeretik és becsben tartják a "gyerekem"!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése