Csillag született...


...ezen a napon, talán, nem is olyan sok évvel ezelőtt. Ez a csillag beragyogja az életem, egyre csak fényesíti, és még kiscsillagokkal is megajándékozott. Hálából ma én is megpróbálok vallamit megcsillantani a képességeimből, egyúttal próbára téve kedvenc gasztrobloggereim némelyikét. Az ünnepi főfogás és a desszert is blogokról való. Holnap majd beszámolok az eredményről.

Megjegyzések

  1. Hasonló cipőben...Csak én már beszámoltam az imént a blogomon.
    Üdv, és örömteli,jó munkát hozzá!!

    VálaszTörlés
  2. Ez igen! Ezt a szépséget hamar összevarrtad! Nagyon szép lett!!!!

    VálaszTörlés
  3. Mammka, bevallom nekem is tetszik. azt hiszem fogok még hasonlót varrni. Más: sajnos, továbbra se sikerül fölmennem a blogodra, ill. lefagy a gépem, ha fölmegyek, bár egyszer már úgy tűnt,megjavult a helyzet. Bejegyzést se tudok neked írni. Én szeretném továbbra is olvasni a blogod, ha meg tudnánk valahogy oldani. van ötleted?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése