Díj


Kaptam egy díjat, ami különösen becses számomra, mert az első, amióta elkezdtem nyilvános szakmai naplómat. Akkoriban sejtelmem se volt róla, hogy mennyiféle díj és ajándékozás történik ebben a világban és, s ami a legfontosabb, hogy a blogok révén még barátságok is köttetnek. Számomra nagyon örömteli élmény, hogy a világhálót felhasználva, nem csak csak ismeret, tudás, felfoghatatlan mennyiségű hasznos és haszontalan információ hálózza be a világot, hanem ugyanazokon az üvegszálakon szeretet, figyelmesség, önzetlenség is áramlik.

A díjnak, amit kaptam vannak szabályai.

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat

Ezúttal úgy döntöttem, hogy egye fene, betartom. :-)

Becenév:
Voltam az általánosban Colos, mert akkor még kilógtam a sorból a magasságom tekintetében, a gimiben Dömdödöm, mert ott már másképp lógtam ki a sorból. A gyerekeimnek Mamaka és Mamuci, de a többségnek egyszerűen csak Móni vagyok.
Lakhely:
A főváros, de egyszer talán lesz még falu.
Magasság:
168 cm
Névnap:
május 4.
Foglalkozása:
keramikus
Testvérek:
Csak a hitben.
Anyanyelv:
magyar
Beszélt nyelvek:
Angol, olaszka és álmaim között szerepel még legalább egy alapfokú török tudás.
Gyűjtemény:
Szívmelengető pillanatok, számomra fontos mondatok, melyket másoktól kapott ajándékként őrzök.
Cipőméret:
38-39, de nem mindegy?
Iskola:
ELTE BTK
Kedvenc tantárgyak:
humán tárgyak, testnevelés
Hobbi:
Kirándulás, varrás (kötés, horgolás, nemezelés, ikonfestés, OLVASÁS - azért csak zárójelben, mert túl sokat blogolok, ahelyett, hogy ezeket csinálnám.)
Zsebpénz:
Nekem nem volt, nem hiányzott. Ha férj adja feleségnek (vagy fordítva) megalázónak tartom. A gyerekeim kapnak egy szerény összeget, hogy tudják gyakorolni a döntést.
Kívánság:
Ó, az sok van.
Álom:
Életmódváltás.
Szerencseszám:
Nincs.
Szeretne találkozni:
Szeptember 4-én a családommal Marizellben, mert az azt jelentené, hogy végig mentem egy irdatlan hosszú úton és nem adtam fel.
Háziállatok:
Két mentett labrador, az egyik epilepszás, a másik gerincsérült, de mindkettő nagyon tud szeretni és nagyon szeretetreméltó. Plusz egy naaagy, kövér macska.

És akiknek tovább adom (azután majd ők eldöntik, hogy betartják-e szabályokat):
CorNit - utánozhatatlan világáért
Kiskunvirág - közös szerelmünkért
Zelnice - mert sokoldalú és bírom a kreatív anyukákat
Színes cserepek - mert ugyan nem varr, hímez, stb., de jól ír
KÖR-KÖTŐ-KÖR - mert nem csak köt, horgol, de közösséget hozott létre
Krisztallit - mert betekintést enged egy számomra ismeretlen, de vonzó világba, plusz tetszik, amit a gyerekekkel csinál

Megjegyzések

  1. Köszönöm. Én biztosan nem vagyok született tehetség :-)

    VálaszTörlés
  2. Az már filozófiai kérdés, hogy ki számit született tehetségnek.:-) Tehetség meg annyiféle van, ahány ember.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy válaszoltál rá! :D Jó volt olvasni!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!!! Nemsokára időt szakítok rá.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a díjjat! Igyekszem megfelelni a játékszabályoknak. Jó, hogy pont Tőled kaptam, aki a végső inspirációt adta, hogy blogot kezdjek írni. Mielőtt kiállításotok volt Pesten, Bózóki Pisti képeit én vittem fel a galériába. Ott megrakott Schéffer Anna egy csomag prospektussal, amiben benne volt a bogod címe. Azért is kattintottam rá mert nagyon elbűvöltek a munkáid ott a galériában. Meg az egész csoport munkája még 2001-ben a Kerámia Stúdióban. Én is ott voltam nyári gyakorlaton, amikor a szimpózionotok volt. Szóval így írok én blogot és kaptam most meg az első díjjam. Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Lehidalok! :-))) Sajnos, én a Stúdióban akkor nem voltam ott, csak látogatóba mentem a többiekhez. Egyszer, remélem, találkozunk! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése