Enteriőr


Egy új sorozatot indítok útjára. Lakásbelsőket fogok megmutatni nektek, persze, hogy az én kerámiáimmal. Csak hogy lássátok, mit is tesz a kerámia. Mert szerintem nem szabad olyan lakásban élni, amit nem borít el a kerámia.

Megjegyzések

  1. Szeretnék adni Neked egy díjat!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de kedves vagy! Ez lesz az első bloggeréletemben. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az otlet, kivancsian varom a folytatast is! Kerdeznem, hogy a falon levo keretes "dolog" is keramia?
    Nagyon szep dolgokat keszitesz!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Judith! A keretes dolog egy tükör, amit megfestettem és szeletelt téglával körítettem. A sarkokban olyan tégladarabok vannak, amelyeket megfestettem és lemázaztam. Így már talán nevezhetjük kerámiának is. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése