Fekete Szív



Arra gondoltam, mi lenne, ha most ti írnátok meg, mire gondoltok az én fekete szívem :-) láttán? Lehet írni mesét, (romantikus) regényt, esszét, de akár csak egy-két mondatot is arról, hogy mit éreztek, mi jut eszetekbe erről a kerámiámról. Úgy örülnék, ha megtennétek!

Megjegyzések

  1. Nekem névről is meg a kerámiáról is tetoválás jutott eszembe. Nem bánod, ugye? (Én szeretem egyébként a szép "bőrvarrásokat".)

    VálaszTörlés
  2. Így jár az, aki másokat provokál! :-) Az biztos, hogy megleptél, de nagyon!

    VálaszTörlés
  3. A "Fekete szív"-ről Fritz Bindének a Szent egyszerűség c. könyvében olvasott és nekem igazán meggyőző gondolatai jutottak eszembe.
    Fejből idézem, ezért elnézést a pontatlanságért.
    "Van amikor a szív ablaktáblái bezárulnak és nem szűrődik ki fény. Belül azonban az optimizmus, a bizalom, a remény világít." Így van ez a kerámiádon is.
    Ez az optimizmus Jóbé, amikor a legteljesebb nyomorúsága közepette mondja: tudom, hogy a megváltóm él...
    A Szívet feketén ábrázolni jóhiszeműen szerintem csak butaságból, vagy Jób-szerű élményekkel lehet. A Szív-ed belső fénye mutatja, hogy ez utóbbiról van szó.
    Biztatásként Jób könyvének a legvégén a helyreállításra vonatkozó utolsó sorait ajánlom.

    VálaszTörlés
  4. Ez az én történetem, szívem is lehetne! A fekete szív az én szívem, a sok haláleset miatt, ami az elmúlt hónapok alatt történt a családomban, viszont a közepe reménnyel teli zöld hajtás, az én két kis angyalommal, a kisfiammal és a férjemmel! :D

    Gyönyörű kerámia!

    VálaszTörlés
  5. Huncut angyalok őrzik az éjszaka csendjét. Halkan csilingelnek,kacagnak,
    hogy álmunkat szebbé tegyék.
    Így szívünk nyugodtan pihen,
    és másnap újból szeretetre reserken,
    mint hajnalban bimbózó rügy a fán.

    VálaszTörlés
  6. Úúúúúúgy szeretem a feketét. Semmi negativ nem kötődik hozzá, inkább bisztonságérzetet fejez ki.

    VálaszTörlés
  7. Hú, ennyi megjegyzést sem kaptam még, nagyon örülök az aktivitásotoknak! Hozzám Sándor megközelítés áll a legközelebb és Barbié, de bevallom ez a szív már több kiállításon is szerepelt és mindig más címmel, az épp aktuális hangulatom szerint.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése