Mennyei ízek ...




...élvezői voltunk tegnap este. De hogy is lehett volna másképp, hiszen egy csillag születését ünnepeltük? Lehetett volna, mert a körethez fövő sárgarépát sikerült leégetnem. Ez a nagy gond a főzéssel. Ha elkezdek közben valami mást csinálni, még a levest is leégetem, de ott ácsorogni meg nehezemre esik a holtidőkben.Amúgy remek szakács vagyok, ez tegnap is kiderült:-) Persze, a jó szakács a jó választásnál kezdődik. És én jól választottam. Marbella csirke és Jade által kávésütinek aposztrofált sajtorta volt a menü. És eszméletlene jóóóóó volt! Mindkettő elkészítése könnyű, a végeredmény mégis különleges. Az ilyen ételeket szeretem. A csirkét Lila Fügénél fedeztem fel, a torta pedig Jade konyhájából került a mi asztalunkra.

Még egy öröme volt a napnak. Ezt a nyakláncot nekem készítette a kislányom! Ugye, milyen jó kis darab?

Megjegyzések

  1. Boldog szulinapot az unnepeltnek! Orulok, hogy izlett! Nalunk is hamarosan elkeszul ujra.
    Ugyes a kislanyod is, orokolte a tehetsegedet!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése