Nagyböjti elhatározásom...




...az volt, hogy készítek egy keresztutat, amit ajándékba szánok egy kis falusi templomnak. Gondoltam, igazán erre az időszakra való, szép feladat lesz, olyan készülődés a nagy ünnepre, mely igazán bevezet Húsvét misztériumába. De egyenlőre még kínlódom és ami eddig elkészült, azzal sem vagyok elégedett. Talán túlságosan is a Mária-dombormű körül forognak a gondolataim és amíg a szenteléssel le nem zárul teljesen ez a munka, addig nem tudok igazán másra figyelni. Azért az elkészült 2 és fél állomásból az elsőt megmutatom, bár már elhatároztam, hogy újra kezdem az egész sorozatot.

Megjegyzések

  1. Istenem, micsoda gyönyörű ajándék! Hálás lehet az a gyülekezet, akit megajándékozol...

    VálaszTörlés
  2. Biztos, hogy újrakezded? Nekem ez nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Régóta álmodozom én is, hogy egyszer majd megbíznak keresztút stációkkal. Lehet nekem is csak úgy bele kellene vágnom és felajánlani!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése