Nagypéntek


Megjegyzések

  1. Nem találom a szavakat, de nézegettem egy darabig ...és gondolatok jöttek ezerrel....köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Kedves, ez egyszerűen gyönyörű, Mammkával együtt szólva és sem találok rá kifejezést, az én lelkemben is elindított egy csomó mindent. Tudom, hogy pofátlanság ilyet kérdezni, de nagyon szeretném, ha nekünk is lenne egy ilyen csodálatos plakett. Megírnád nekem, hogy mennyiért készítenéd el? Nagyon sokat jelentene... (csrevesz@gmail.com)

    VálaszTörlés
  3. Mielőtt megnéztem az oldalad a napi evangéliumot olvastam. Érdekes, hogy hogy vagyunk néha vezetve. Tetszik ahogy az agyag formálódik a kezed alatt. Andi

    VálaszTörlés
  4. Csillagos, ez nem plakett méret, annál jóval nagyobb, legalább 40 cm a szív magassága. Majd írok mail, de ne haragudj, ha csak Húsvét után...

    Áldott ünnepeket mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Ez valami eszméletlen JÓ! Gondoltál rá, hogy így fogalamzod meg a stációkat is. Nagyon áttörő lenne! A kevesebb több elven. Szerintm szuper!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Virág! Igen, gondoltam rá! Ez lesz következő változat, valószínűleg. Amit most készítek olyan helyre megy, ahol jobban örülnének egy hagyományosabb változatnak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése