Családi kör - Avagy nem bírom ki...


...hogy ne tegyem fel ezt a képet, bár megfogadtam, hogy ez blog csakis a munkáimról szól majd. De nekem annyira tetszik ez a fotó, szerintem olyan kedves és hangulatos, mint a hétvégénk volt családi körben. Az öt rajongó női tekintet fókuszában, természetesen egy "férfi" van, családunk legkisebbje.

Megjegyzések

  1. Nagyon édes!!! És ezek a rajongó tekintetek... Jó dolga lesz ennek a Kislegénynek!

    VálaszTörlés
  2. Ó, érdemes volt feltenned! Annyira kedves, szép pillanat, fotó! :D Köszi, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűszép a kislegény,a pillanat pedig fantasztikus!!!!Minden nő, lány tekintetében csillog az örök anyaság.:)
    Néhány hete én sem bírtam ki egy fotó feltételét....:)

    VálaszTörlés
  4. :) Gábor jól elcsípte a pillanatot!
    Jólesett olvasni, hogy családtagnak
    tekintesz bennünket!
    Puszi, Zsuzsa

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése