Hallgassatok meg...

Riport készült velem, ami ma reggel hangzott el a Katolikus Rádió Meghívó című műsorában. Körülbelül a 29. percnél, a műsor felénél kezdődik az interjú. Sajnos, nem tudtam úgy belinkelni, hogy csak az rész szólaljon meg. (Ha valaki megtudna erre tanítani, nagyon köszönném! :-)

Itt találjátok meg a műsort.

Megjegyzések

  1. Szivbol gratulalok! Ma kesobb visszajovok meghallgatni, most indulnunk kell itthonrol...

    VálaszTörlés
  2. Nagynehezen letöltöttem a megfelelő lejátszó programot és meg tudtam hallgatni. Nagyon felemelő volt, Közben eszembe jutott hogy festettem Alpárra én is egy Pléhkrisztust, és bár mielőtt befejeztem volna elvitték kitenni, azért nem olyan rémes. Igyekszem lefényképezni és közzétenni.
    Ja, és mindenki HALLGASSA MEG az interjút, mert nagyon jó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése