Lila




Volt egy korszaka az életemnek, jó sok évvel ezelőtt, amikor teljes lila köd borítottaz agyamat, és ezt a környezetem meg a ruháim is teljes mértékben tükrözték. Lilák voltak a ruháim, a függönyök a lakásomban és még az elefántok egy része is, amiket gyűjtöttem. (Már nem gyűjtöm őket, sőt semmit! Ha az ember lánya mindig elefántokat kap minden alkalomra, akkor egy idő után egy életre elmegy a kedve az elefántoktól is meg a gyűjtögetéstől is.) De korszakok jönnek-mennek - és visszatérnek? Mintha mostanában megint kezdenék lilulni. Hirtelen megint lettek lila ruhadarabjaim, lila virágokat vettem a kertbe, és varrtam egy lila táskát! Számomra mindig örömünnep, ha sikerül időt szakítanom egy kis varrásra, de mintha Mojó kutyám nem értékelné annyira a végeredményt?! :-)


Megjegyzések

  1. Isten éltesse a Babácskát, szüleit és egész családját!
    Gratulálok teljes szívemből!
    Gyönyörűséges lehet!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nemcsak a táska nagyon szép, nekem a váza is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Kapsz tőlem egy díjat!

    Ami az esküvői dobozt illeti, a bejegyzésben van egy link, onnan eljutsz a tartalom leírásához! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése