Ugye, már hiányoztam? :-)



Húúú, nagyon-nagyon sokat dolgoztunk az utóbbi időben! Ezenkívűl évvége van az iskolákban, s ez, mint nyilván ti is megélitek nap mint nap rengeteg extra feladatot jelent. Ajándék keresés, készítés , vásárlás a kedvenc pedagógusoknak, tábor megbeszélés, évzáró regnum kerti parti, biziosztás, Te Deum, stb, stb. Így az iskolai eseményeket leszámítva, épp csak néha kukkantottamki a blogvilágba a műhelyemből. Átfutottam néhány kedvenc bloggerem írását, és már kapcsoltam is ki a gépet, mert ha nem vagyok elég szigorú önmagamhoz, bizony bele tudok feledkezni a világ(háló) felfedezésébe.

Ez a két kép is az elmúlt hetekben készült. Még ha rendelésre is készítek valamit, szívesen csinálok két verziót, ha csak az időm engedi (most nem nagyon engedte, mégis késztetést éreztem, két verzió elkészítésére): számomra is izgalmas kicsit körbejárni a témát és azt remélem, hogy a megrendelő is örül, hogy van lehetősége választani.

Kiváncsi lennék rá, hogy ti melyik képet választanátok?

Megjegyzések

  1. Én mindenképpen az elsőt választanám, bár mindegyik kedves. Az első azért szebb nekem, mert ott az Úr néz gyengéden és szeretettel a báránykára, míg a másodikon a bárányka néz gyengéden Urára:) Biztosan nem véletlen ez a szerepcsere, de számomra az első jobban kifejezi az adott példázat lényegét:)

    VálaszTörlés
  2. Az elsőt választanám, színek miatt melegebb nekem.A háttér is jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Az elsőt választanám.
    A kedves arcú, szeretettel mosolygó, gyengéden ölelő Jó Pásztort!
    És szeretem az a kék árnyalatot is az égbolton.:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a második tettszik jobban. Több mozgás és kedvesség, érzelem van benne. Ahogyan az egyik bárány bújik, a másik pedig kiszabadulni próbál az ölelő kéz alól. Jézus arca is olyan merengő, átszellemült. A fával való kombinálás pedig nálam tarol minden munkádon. Az elsőben a sárga ruha tetszik és a gyapjú csiga-rajzolata.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése