Jelentem ...

... a keményítés egész jól sikerült. Az viszont elég vicces volt, hogy felhívtam a céget, akik a keményítőt gyártják, ám a hölgyeknek a telefon körül ugyanúgy nem volt fogalma arról, hogy kell keményíteni, mint nekem. Végül előkerítették a laborvezetőt, ő látott el tanácsokkal, de lelkemre kötötte, hogy legközelebb folyékony keményítőt vegyek, mert azzal sokkal egyszerűbb. Csináltam képeket is az eredményről, de eltűntek a gépről. Vajon, ki a ludas? A hétvégén újra lefotózom a gyönyörű régi csipkéket.
... dolgozom is, persze csak amikor nem vagyunk táborban öt másik családdal, összesen 21 gyerekkel. Nemesnádudvaron volt a hadiszállás, jártunk Gemencen, láttunk fürdőző szarvasokat, rendeztünk kenuversenyt és szomorkodtunk a pusztulófélben levő valaha elképesztően gyönyörű és gazdag nagygazdák házai láttán. Fürödtünk a sugovicában, ettünk halászlát, voltunk borkostolón, grilleztünk, akadályversenyt tartottunk és sorolhatnám az emlékezetes pillanatokat még.


... dolgozom is, persze csak amikor éppen nem egy tavacskát építünk a kertünkben. Mert a kutyák mindig kijárták a virágokat. És egyszer csak jött az ötlet, hátha a tóban nem tesznek majd kárt. És belebolondultunk. Bele a halakba, a növényekbe, a kavicsok rendezgetésébe. Még nagyon nyers és félkész, de mi már nagyon szeretjük. És szerencsére a kutyák csak inni járnak rá, csakúgy mint egy gerle pár, amelyik eddig mindig csak télen járt hozzánk eleségért. És megjelentek már a szitakötők és a vizipókok, de békánk még nincsen. De az öregtavasak azt mondják, hogy tavasszal már víg nászbrekegés fogja boldogítani a szomszédainkat.
... dolgozom is. Készülnek tárgyak és hamarosan lesz mit mutatni. De még minden szürke és élettelen, ezért egy régi teáskannát és csészét mutatok meg, melyekbe valaki beleszeretett egy vendégség során és most szeretne hasonlót. Az újat majd jövő héten.

Megjegyzések

  1. Jó lehet ilyen szépségből teázni! Gyere hozzám, kíváncsi vagyok valamire!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű:O)megkérdezhetem mennyiért készítesz egy ilyet?

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ most vettem észre

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése