Női hölgy


Nem mernék rá megesküdni, de mintha a Svejkben hangoznék el ez a titulus. Egyik kedvenc irodalmi művem szerintem zseniális hangjáték változata épp a napokban újra hallható a Kossuth Rádióban, aki esetleg nem ismeri, hallgassa meg, remekül fog mulatni. Igazából, persze, nem a Svejkről akarok írni, hanem megmutatni "hatalmas" előmenetelem a horgolás terén. Úgy tűnik, minél több évet töltök el a kerámia kemény, küzdelmes, férfias világában, annál inkább szükségem lesz nőies kiegészítő tevékenységekre, hogy megmaradjak női hölgynek. A pihe-puha nőies és hölgyies fonalak és anyagok, csipkés kendők és horgolt takarók, egyre nagyobb vonzerővel bírnak számomra. Még a végén hímezni is fogok, mint matyó nagyanyám, aki 83 évesen is gyönyörűen varrt?!

Hogy mi lesz ezekből a négyzetekből ne kérdezzétek, még nem tudom. (Ha van ötletetek mi mutatna jól belőlük, - persze azért ne kelljen háromszázat csinálni belőlük,- szívesen fogadom az elképzeléseket.) Arra viszont rájöttem, hogy a horgolás valódi terápiás tevékenység. Feszültség ellen biztos, hogy az egyik legjobb szer.

Megjegyzések

  1. hát én ebben rögtön egy meseszép, lélekmelegítő takarót láttam.Nem olyan télieset, de ami már felillik a hűvösebb nyári estéken a kertben, az esti ücsörgéshez :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek! Ha takaró nem is lesz - én is csináltam sok kockát (kb 10-et) és egy kötött kardigán aljához horgoltam passzénak- de egy párna díszes fele, vagy egy kis tarisznya, kisebb szütyők, mobiltokok, neszeszer..ilyesmi, bármi lehet még belőlük. Ja és napozóruha...csak 3szögekké kell fejleszteni a négyzeteket...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése