Na ezért szeretek varrni! Avagy a sietség ára...

Ugye látjátok a cseppet sem szerény méretű repedéseket? Szegény kis Madonnám megy a kukába! Elég szomorú vagyok, ami azt illeti. És hogy hogy történhetett ez? Úgy látszik még mindig nem vagyok elég óvatos! Pedig azt hittem, hogy igen. Az agyag amivel dolgoztam, teljesen új számomra. Nagyon jó volt vele dolgozni, igazi finom, jól alakítható, plasztikus anyag. Annyira jó vele dogozni! És gyönyörű vörösre ég. Csakhogy legnagyobb meglepetésemre hihetetlenül lassan szárad! Nem is hinné az ember, hogy ekkora különbség lehet két agyag között ilyen szempontból!De lehet. Ezért, mivel holnapra kellett volna - volna!- a kép, nagyon kíméletes szárításra beraktuk a kemencébe. Órákon keresztül csak 40 Celsius fok volt a kemencében, onnan óvatosan emeltük a hőt 80 fokra. Amikor fél 1-kor ellenőriztem még semmi baja nem volt, épp csak a közepe volt még kicsit nedves. Egy órával később ez kép fogadott! A szokásos agyagomat brutális gyorsasággal lehet szárítani, ahhoz a tempóhoz ez csigatempó. Nem hittem volna, hogy ez fog történni.
El tudjátok képzelni milyen érzés lesz ezt a megrendelőnek elmondani? :-(

Megjegyzések

  1. Hát ez nagy kár... de hátha még szebb lesz a második.

    Én is szeretnék a gyerekemnek egy ilyen óvodát, ilyen kemencével és ilyen Madonnával. Majd szívesen meg is nézném az igazit.

    VálaszTörlés
  2. Nehogy kidobd! A repedt Madonna is Madonna!

    VálaszTörlés
  3. Ó, de sajnálom. De szerintem is be kell fejezni. :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, el tudom képzelni.
    De szerintem türelmesen megvárja a másikat, mert érdemes ! Valszínűleg nem véletlenül rendelt tőled :-)
    És: hibázni csak az hibázik, aki dolgozik.
    Nomeg tanulság, új anyaggal nem akkor kell kezdeni,ha határidő van :-/
    Több okosság nincs a tarsolyban ;-)
    Várom a végeredményt.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lányok!
    A megrendelő nagyon megértően fogadta a rossz hírt, megegyeztünk, hogy legalább nem terelem el a figyelmet a kemencéről. :-)
    Violini! Pont azért haragszom magamra, mert ez olyan alap igazság (új anyaggal nem határidős és fontos munkánál kezd dolgozni az okos ember), hogy nem értem hogy lehettem ilyen balga! A csábítás!!! Nem tudtam neki ellenállni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése