Szuper szombat


Nagy örömömre teljesült régi vágyam, eljutottam egy Colette vezette alkotónapra, amelynek a témája a ferdepánt volt. Végre megismertem Colettet, akinek a munkái igen közel állnak a szívemhez és talán a ferdápánt se akkora mumus már! Ezt a kis pipere táskát varrtam, és azt hiszem a színek tükrözik, hogy az én lelkemben továbbra is süt a nap (többnyire). Több trükköt megismertem, olyan jó lenne mindet kipróbálni, sőt sajátommá tenni, addig gyakorolni, amíg már csuklóból megy és saját tervekbe tudom beépíteni. Ötleteim már is vannak, csak az idő- és emberienergia sokszorosítógépet találja fel végre valaki, könyörgöm! A társaság remek volt, közvetelen, barátságos hangulatban telt a nap. Ha tehetném, én minden nőt arra bíztatnék, hogy keressen egy hímző-, varró- vagy kötőkört a környékén, mert azt tapasztalom, hogy az alkotva ismerkedés, beszélgetés nagyon üdítő és lélekemelő tevékenység. A közösségben megélt alkotó munka a legjobbat hozza ki az emberekből. A feladat, a tanulás, egymás segítése, az öröm, amit a másik teljesítménye felett érzünk, énünk szebbik felét mozgósítja, a bennünk élő istenit. És ez az ami világnak kell! Szóval, hajrá Lányok, Asszonyok! Munkára fel! :-)

Megjegyzések

  1. Hajrá! A kép is, meg az írás is annyira megkapó!
    Örülök, hogy megismerhettelek
    "türkizfülbevalósmóni":-)))

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a neszid, napsütötte, vidám.
    A lányom ezen a tanfolyamon volt: http://www.jobbagyfeltekes-rajzolas.hu/
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése