Levél egy manótól


Képzeljétek, tegnap levelet kaptam egy manótól! Nem is akármilyen manótól egyenesen Strugamanótól. Mert, bizony, ő is ott volt azon a bizonyos alkotónapon! Mert, hiszen, ezt már az előző alkotónap után is mondtam, egy alkotónap ilyen: mesés! Vannak ott manók, tündérek, angyalok, királyleányok és mindenféle madarak ...

Na, de jöjjön a levél:

Kedves Kékmadár!
A blogodon valamiért nem tudok megjegyzést hagyni, ezért így írok. A Colette-féle alkotónapon én is nagyon jól éreztem magam veletek. Igyekszem a novemberi alkalomra is elmenni. Nekem még kellett pár óra, hogy befejezzem a táskámat. (Csatoltan küldök róla fotót.) De hát, valakinek utolsónak is kell lennie :))
Szép napot! Zsuzsi alias Strugamano

Szerintem, nagyon klassz lett Zsuzsi táskája, aki csak néhány hónapja varr! Ha jól emlékszem két kordszoknya és egy dzseki született újjá a kezei között.

Megjegyzések

  1. Szuper, és nagyon köszönöm, hogy feltetted.
    Akkor most Te vagy az önkéntes krónikás:-)

    VálaszTörlés
  2. Már a Mókus örsnek is én voltam a krónikása! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése