Az ország minden részéről ....





...érkeznek a visszajelzések, hogy az Új Ember Magazin sehol sem kapható. A jó hír ebben az, hogy sokan szeretnék megvenni, a rossz, hogy valami nem műkődik, annak ellenére, hogy akik az újságot készítik mindent megtettek azért, hogy ott legyen a polcokon. És én ilyenkor gyanakvóvá válok és elég jó kis összeesküvéselméleteket gyártok. De ezúttal nem! Nem, mert nem vagyok hajlandó. Nem, mert ezerszer rájöttem, hogy a gyanakvás mérgez: árt a szépségemnek ;-), árt a kedélyemnek és árt az egészségemnek. Így hát nem gyanakszom, hanem örülök, mert más a szépségemen már úgy se segít, örülök, mert a pocsék idő és a halálos kimerültség ellenére egész jó a kedélyem, és örülök, mert bár gondok vannak az egészségemmel, talán ebben is van pozitív változás. És örülök, mert engedélyt kaptam a Magazin főszerkesztőjétől, hogy közzé tegyem itt a cikket. Szívem szerint az egész példányt feltenném, mert sok érdekes írás van benne, többek között Boldizsár Ildikó új könyve kapcsán a Meseházról is és egy másik kedves írásom egy olyan nagyvállalkozóról szól, aki úgy él, ahogy szerintem élni érdemes. De többet erről nem árulok el, mert hátha mégis sikerül megvennetek a magazint.

Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy itt elolvashattam, nekem sem sikerült Győrben hozzájutni.

    VálaszTörlés
  2. Sehol nem jutok hozzá.:( pedig annyira szeretném,mert az örökbefogadásról is van benne cikk és egy baráti házaspár a nyáron fogadott örökbe egy kicsi lányt.Nagy ajándék lenne nekik.
    Jaj,csak lehetne már megvenni!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis cikk, szépek a képek és ti is szépek vagytok! Gratulálunk!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése