Ha itt lenne a Sajátnőm...



... - ne gondoljatok rosszra, egy nyelvbotlásból lett a Barátnőmből Sajátnőm - akkor most kiülnénk a havas kertbe, erre a padra, jól beburkolóznánk puha, meleg takarókba, tele tölteném a bögréinket finom teával, és egy jót beszélgetnénk.




De lehet, hogy odaállnánk a majdnem befagyott tavacska partjára, melengetnénk a kezeinket a forró bögréken és hallgatnánk a csendet. Bárhogy is lenne, de jó lenne!

De nincs itt! Mert dolgozni kell, pörögni, hajtani. De azért este találkozunk végre a törzshelyünkön és én elcipelem neki majdnem az egész készletet (hadd örüljön kétszer, a másik felét csak legközelebbb kapja meg:-) és ott lesz az összes barátnőm, akiket a foltvarrós tanfolyamon "szedtem fel" és így is nagyon jó lesz. De hogy a bögréinkben nem tea lesz, az is biztos! (Mert a törzshelyünkön igen finom narancsos forralt bort mérnek, többek között.)

Megjegyzések

  1. Olyan jó nekem. Mert van egy Sajátnőm.

    VálaszTörlés
  2. Mennyire finom a tea begubózva egy Sajátnővel. Hű, de tudja az ember értékelni felnőtt korban...Nagy kincs van a birtokotokban

    VálaszTörlés
  3. Lehetek én is a Sajátnőd?Finom volt a forralt bor, de a társaság még finomabb!!

    VálaszTörlés
  4. Kismackó! Hiszen már az vagy! És neked még csak le se kellet gyalogolnod velem 600 km-t! :-) Én is nagyon jól éreztem magam és alig várom a közös wellness hétvégét! Gyűjtsétek a 200asokat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése