Isten Ajándéka





Isten Ajándékának tegnap volt a névnapja. Minden elfogultság nélkül állíthatom :-), hogy a gyermek, akit életünk delén kaptunk ajándékba - s akit nem sokkal később egy áldott gyermek követett - valóban méltó a nevéhez. Olyan mélyérzésű, annyi kedvesség, mások iránti figyelem él benne és még a humora is jó, hogy gyakran érzem úgy, olyan szeretnék lenni, mint ő. Ajándékom, másik gyermekemmel együtt számtalanszor kért már, hogy "Anya, ilyet csinálj nekem is!" - és én számtalanszor vagy nem csináltam meg nekik, amit kértek, vagy ha megcsináltam, egyszer csak beállított valaki és pont abba a darabba szeretett bele. Ilyenkor az én kislányom pedig mindig minden szívfájdalom nélkül azt mondta, hogy "Nyugodtan add csak oda, Anya! Had örüljenek!" Hát most kapott tőlünk egy kisebb készletet, amit megőrizhet és majd ajándékba adhatja vagy az ő gyermekének, vagy valaki másnak.

A nap ajándéka volt még egy kiadós séta, ami számunkra az egyik, ha nem a legkedveltebb kikapcsolódás. A természet ölelésében mindig találunk egy kis csendet, megnyugvást, békességet. És fantasztikus texturákat, színeket, fényeket.

Megjegyzések

  1. mindig is olyan Anyukát szerettem volna, amilyen Te vagy. a gyermekeid nem véletlenül áldottak és ajándékok. Te tetted őket azzá.

    VálaszTörlés
  2. Remélem, van részem abban, hogy ők olyanok amilyeknek. :-) De biztos, hogy nem csak a mi érdemünk a férjemmel. De nagyon szeretném, ha majd felnőttként ők is úgy éreznének, hogy ilyen anyukát akartak. Tudom milyen fájdalmas az, ha anya és lánya nem egy húron pendülnek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése