Huh!



- szaladt ki a számon, amikor ma ráébredtem, hogy már el is telt a hét. Az én belső órám szerint még csak valahol kedd-szerda táján járok és kicsit értetlenül állok a jelenség előtt, hogy kiesett néhány nap. Lehet, hogy elraboltak az ufók?

Most futtában csak arról szeretnék beszámolni neketek, hogy sok más szép élmény mellett, melyet a blogvilágnak köszönhetek, még tárgyi ajándékok is érkeznek tőletek.



Először Zselnicétől érkezett egy szépséges almatok és egy bájos hűtőmágnes, melyeket nem is érdemeltünk meg, mert ezekért a csecse-becsékért nem is mi dolgoztunk meg, hanem férjem kedves kollégája, aki számítástechnikai ügyekben gyakran siet segítségünkre. Azt gondolván, azonban, hogy ez az almatok valószínűleg nem tárgya egy felnőtt informatikus férfiú vágyainak, önző módon megtartottam.

Néhány nappal ezelőtt pedig megkaptam Szera ajándékát, akinek a játékán nyertem egy titokzatos zöld valamit, amiről csak most derült ki, hogy egy vagány olívazöld táska, abszolút az én stílusom, így hát már át is költöztem bele! Köszönöm Szera, nagyon szeretem!

Megjegyzések

  1. Szeretettel küldöm az ölelésem, hála Neked,hogy van Dezyő bácsi Cd-m.:) Csodásak a munkáid a lelkiséged....
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
    Nézz be a linkbe!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése