Beszámoló a vásárról





Kedveseim!

Fárasztó, özönvizekkel és sok vidám, sőt megható pillanattal teli hétvégéről számolhatok be. És sikerről. Mert mi a siker? Szerintem az, ha az ország minden tájáról, elfoglalt, agyon hajszolt, iskolai évet záró, államvizsgázó, szoptató és kamaszokkal kinlódó, mégis élő szívű, érző lelkű nők megmozdulnak, hogy segítsék a nemes ügyeket. Talán sokan patetikusnak tarják ezeket a szavakat, még se tudom egyszerűbben kifejezni azt, hogy számomra milyen nagyon sok erőt adtatok ezzel. És mennyi hitet. És azt is, hogy sikeresnek érezhetem magam, mert részese lehettem ennek a kis mozgalomnak a Mosolyország Alapítványért. Szalay Kriszta színésznő azt mondta, hogy bár nagyon elkeseredett volt, amikor a legutóbb egy pályázaton nem nyertek meg egy komoly összeget, ami oly nagyon kéne a programjaik továbbviteléhez, most úgy érzi, hogy általatok többet kapott az alapítvány, mint amit a 20 millióval kapott volna. Azt hiszem ennél többet fölösleges is mondanom. Inkább álljon itt néhány kép a hétvégéről.
Sátorrendezés a Mosolyország Alapítvány koordinátorával.
Úgy döntöttünk, hogy már csütörtökön elkezdjük az árusítást, a könyvheti megnyitóval együtt. Lelkesedésünket nem értékelték az égiek, mert mire eljött a megnyitó ideje, özönvíz szakadt ránk. Villámgyorsan kellett elpakolni, amit órák alatt gondosan redezgettünk az asztalra.


A megnyitóra végül egy órás késéssel sor került, és égindulás-földindulás ellenére nagyon jó hangulatúra sikerült. A képen Helyey László tolmácsolja Lackfi János versét, akinek csak a feje búbja látszik, mert már dedikál.

Pénteken a ragyogó időben számos érdeklődő és vásárló kedvű ember nézelődött a standunknál.

Még csütörtökön és pénteken, sőt szombaton is érkeztek adományok, így a fogyó készletet folyamatosan tudtuk frissíteni és megújítani. Az utolsó napok befutói voltak Kökörcsin Művek, R. Kriszta, Krizantám, Gina és Jutka, akik kerületiek, így helybe hozták szépséges portékájukat és még valaki, akinek a borítékja (szerencsére csak a borítékja!) úgy elázott a csütörtöki felhőszakadásban, hogy nem tudtam kisilabizálni a feladót.

Szombaton este az Ünnepi Könyvhéthez kapcsolódó rendezvényünk, amelyen a könyvsátron és a MOA standján kívűl kerületi művészek is bemutatkoztak a parkban rendezett kiállításukkal, olyan néptánc műsorral, majd táncházzal zárult, amilyet még nem látott a világ! :-) Az Üllői út mentén ropták a táncosok és még a villamos is megállt picit, hogy az utasoknak megtelhessen a szívük mosollyal és örömmel a gyönyörű fiatalokat, mozdulatokat és viseleteket látva!


P.S: A megmaradt tárgyakkal valószínűleg még folytatjuk a vásározást, talán a gyerekszigeten, talán a Gozsduban, még ezt ki kell találnunk, meg kell szerveznünk, hogy hogyan tovább. De veszendőbe, kárba nem fognak menni!
És záró gondolatul hadd másoljam ide Janikovszky Éva gondolatát, amit Krizantámnál olvastam:

"Mosolyogni tessék! Persze nem szüntelenül, nem reggeltől estig, de bujkáljon bennünk a mosoly - minden eshetőségre készen -, hogy bármikor felragyoghasson. Mert a mosoly meggyőződésem szerint mindig egy kis fényt hoz az életünkbe, meg a máséba is. Kicsike fényt, de sok kicsi, mint tudjuk, sokra megy."


Megjegyzések

  1. Köszönöm a meghatóan szép vásári beszámolót és hogy részese lehettem ennek a csodálatos összefogásnak!
    Könnyezve mosolyogtam a szavaidat olvasva... :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindig nagy boldogság, amikor azt látom, hogy tudunk még egymásra figyelni. Szerintem nekünk nőknek ebben nagyon nagy szerepünk van. Köszönjük a felhívást, és a lehetőséget a ajándékozásra.

    VálaszTörlés
  3. Köszönet mindenért a hölgyeknek, akik vették a fáradtságot és csatlakoztak Móka felhívásához, aki szíve csücskeként szervezte és bonyolította ezt a kezdeményezést ... Mélységes mély tisztelettel ( a SZAK krónikása)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól sikerült, kár, hogy nem volt időm este visszamenni. Jó lett volna látni a táncosokat.

    VálaszTörlés
  5. Szép és megható vásári beszámolót írtál. Örülök, hogy csatlakoztam, hogy ha csak egy kicsivel is, de segíthettem.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Hölgyek!

    Szeretném Szalay Kriszta üzenetét továbbítani Nektek, egyben a magam nevében is megköszönni azt a sok szeretetet, amellyel az ajándékokat készítettétek.
    Gálfi Irén program-koordinátor, MOA

    És akkor Szalay Kriszta üzenete:


    MINDENKINEK nagyon köszönöm a lelkesedést!!! Az összefogás képességét!!! A nyitottságot!!! Kapcsolda nevű szemléletváltó-emberség programunk száguld---a maga hazai módján:) Már 60 iskola vette programjába: fogyatékkal élő gyermekeket látnak vendégül egészséges iskolák. Adományaitokkal, munkátokkal ezt a programot segítettétek, illetve a Mosolyország Alapítvány létezését, munkáját. Mert a cél, hogy minden iskolában fejlődjenek az egészségesek a gondoskodás, odafigyelés, türelmes együttlét által. Mert bármíly furcsa, nekünk kell fejlődnünk. A fogyatékkal élők pedig biztonságérzetet kapnak, hogy van odafigyelés hazánkban:) Mintahogy ÁLTALATOK is volt akciótok, összefogásotok révén.
    NAGYON KÖSZÖNÖM!!!
    Szeretettel: Szalay Kriszta
    Ha bárki környezetében van csatlakozni való kedv, hívjon nyugodtan: 30-9415-966 vagy szalcser@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm a beszámolót. Sajnálom, hogy Békéscsaba ilyen messze van Budapesttől, mert szívesen elmentem volna személyesen is. De ezzel a beszámolóval egy kicsit részese lettem én is a vásárnak. Örülök, hogy ennyien összefogtunk egy nemes ügyért. Ha bármikor hasonló kezdeményezés lesz, nagyon szívesen készítek arra is ajándékokat.

    VálaszTörlés
  8. a legnagyobb öröm, hogy csatlakozhattam:) köszönöm a szervezést és a beszámolót, bár személyesen is ott lehettem volna!

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen a beszámolót, ürülök, hogy segíthettem! Ha lesz új vásár, jelezd, küldök megint valamit! :)

    VálaszTörlés
  10. Sajnos nem tudtunk személyesen elmenni, ezért külön köszönet a beszámolóról!
    Örülök, hogy segíthettem, bármikor megteszem, csak szólj!
    :)

    VálaszTörlés
  11. Köszi a beszámolót. Nagyon jó érzés volt részt venni benne. Örülök, hogy segíthettem.
    Csak szólj,legközelebb is benne vagyok. :DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése