Amit mindenkinek látni kéne -

egy film: Kultirális Kreatívok- A forradalom
Csak ezen a héten hozzáférhető és látható! Szakítsatok rá időt, bár 1 és egy negyed óra.

Megjegyzések

  1. Fantasztikus a film, megnéztem!!!

    Van egy olyan régóta bennem lévő (zsigeri) ösztönszerű megérzés, hogy bár nem tudtam róla, de sejtettem, hogy a háttérben óriási erők munkálkodnak, de hogy ennyire...
    Felismerés volt és egyszersmind önigazolás is! Nem szabad elnyomni a bennünk munkálkodó ösztönszerű, ősi kreatív erőt, akármilyen kicsi szinten is...
    Még olyan apróságokkal is, hogy mivé neveljük a gyerekeinket és hogy milyen szemléletű életet mutatunk nekik (a nehézségek és változások világában is)...
    És a film nem idealista(!), hanem bebizonyítja, hogy mindig is voltak, vannak és lesznek olyan emberek, akik a fontos értékek mentén képesek és akarnak cselekedni...
    Őszintén köszönöm Móni, hogy ajánlottad!
    Hihetetlenül sokrétű és intelligens alkotás a film!

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem és megosztottam a facebookon... zseniális! Köszönjük!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése