érintés

"Csak a kezemet figyeljék!"


Ez állítólag egy étkezőasztal.


"Anya! Te már megint mit művelsz?"


A fonal akar valamit, az agyag is akar valamit, és persze én is akarok valamit. Meglátjuk mi sül ki belőle!


"Szállj velem!"


Tegnap értem agyaghoz először az idén és képzeljétek jól esett! :-) Először a tömbagyag hűvös, bársonyos-zsíros - igen, tudom, furcsa szókapcsolat, mégis ez fejezi ki leginkább - érintése. Utána meg tapicskoltam a foccsban - ez a neve a korongozásnál keletkező tejfölsűsűségű híg agyagnak- mint gyermekkoromban a Balatonparti vizes homokban. Még egy-két gombóc fonalat is bevontam a szórakozásomba. Kérdezte is a lányom, hogy "Anya, nem sajnálod azokat a szép, drága fonalakat?" Nem sajnáltam, mert igazi felszabadult játék volt.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése