Beugrás





Tegnap megnyílt a Suzuki Pagoda autószalonban az a kiállítás, amelyre egy visszalépett kolléga helyére ugrottam be Schmidt Gabriella festő mellé. A kiállítást egy bölcsésznek is elsőrangú festőművész, Frömmel Gyula nyitotta meg.
Furcsa érzés volt egy üzleti vállakozás színhelyén kiállítani, egy olyan helyen ahol a napi rutin autók értékesítése körül zajlik. Jó lenne tudni vajon, akik autót vásárolni térnek be, azoknak megakad-e a szeme a kiállított tárgyakon vagy csak vágyaik tárgyára, az autóra fókuszálnak? Minden esetre nekem tetszik, hogy a szalon tulajdonosai a tárgyi kultúra egy másik szeletét is beviszik az üzlethelyiségbe.
Ha tudatosan készültem volna a kiállításra egész biztos eljátszottam volna a tükörfal adta lehetőségekkel. Így csak vittem, amit találtam itthon. Ennek ellenére remek hangulatú megnyitó volt, nyitott, érdeklődő közönséggel, jó beszélgetésekkel.

Megjegyzések