Apró örömök



A konyhám Murgán a hétvégén egy kicsit tovább szépült. Felfúrtuk az erdélyi kályhacsempéinket és a régi asztalokból összeállított pult alá megvarrtam a függönyt. A piros rongyszőnyeget örököltük, ez határozta meg aztán a függöny színét. Eredetileg kockásat képzeltem el, de nem kaptam olyat, ami igazán tetszene, így egy virágos anyag mellett döntöttem. A csipkét befestettem feketére, hogy visszaköszönjön a szőnyeg mintája egy kicsit. Nagyapám varrógépének lábazatából asztalkánk is lett, így már a konyhában is le lehet ülni egy kávéra vagy reggelire. Van még bőven tennivaló, nem csak a konyhában, az egész házban, de mi azt is nagyon élvezzük, hogy minden alkalomra jut egy újabb apró öröm.


Ezeknek a kis kegyképeknek nem tudtam ellenállni a pécsi vásárban. Az öt darabot 500 Ft-ért vettem. Művészi szempontból persze teljességgel értéktelenek, de mennyi érzelem kötődött hozzájuk! Mindig azokra gondolok rájuk pillantva, akik korábban hálából, vagy kérés képpen, "áldozati adományként" megvették, imádkoztak előttük. Vajon milyen vágyaik voltak? Kiért, miért imádkoztak? Milyen volt az életük?

Megjegyzések

  1. Milyen igazi otthon a kis házatok!!!!!A kegyképek teljesen odaillenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megint eltűnt a bejegyzésküldő ablak, így csak válaszként tudok írni.
      Gyönyörű a házatok, engem az ajtó színe is elvarázsolt. Nem adjátok ki a házat nyaralásra?

      Törlés
    2. Még egy-két év és kiadjuk :-) vannak még olyan nem publikus részei a háznak, ami miatt egyenlőre ez nem jöhet szóba. De terveinkben sok izgalmas alkotó nap szerepel és vendéglátás is! :-))

      Törlés
    3. Akkor írj be első jelentkezőnek :)

      Törlés
    4. Engem is... sőt, szeretnénk menni elmélyülni, meditálni a baránőmmel. Azt lehet? :-)

      Törlés
    5. Ez a hely leginkább erre való! :-)

      Törlés
  2. Nagyon szépen alakultok! De jóóó...
    Igazán harmonikus lett a konyha!

    Az alkotónapos tervek pedig igen jól hangzanak... ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése