Kertészkedjünk - de hogyan?


Ez nekem...annyira tetszett! A hölgy egy nem hétköznapi egyéniség, aki ennek megfelelően nem hétköznapi módon kertészkedik - ma már valószínűleg az Örök mezzőkön. Nekem nagyon jó hangulatom lett tőle.

Megjegyzések

  1. Ez nagy kincs,amit megosztottál velünk, nagyon köszönöm!Még csak félig tudtam megnézni, de már biztos vagyok abban,hogy követni fogom a nénit."csak" szalmát kell beszereznem.Szerintetek a lekaszált akármi, megszárítva nem lenne jó?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem bármi jó, aminek nincs magja, így nem kezd el maga is teremni és versengeni azzal, amit valójában termelni szeretnél. :-)

    VálaszTörlés
  3. Most este végignéztem,szereztetek szalmát.Olyan kell,ami már állott, nem friss.Annyira jó ez a videó,KÖSZÖNÖM?KÖSZÖNÖM!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem szalmáról, hanem szénáról lehet szó. A szalma cellulóz tartalmú vastagabb és keményebb szálai szerintem nehezen bomlanak le. Talajtakarásra jó, de itt a lebomlás is fontos. Én a filmen mintha vékonyabb szálúnak látnám, ebből gondolom, hogy széna. Szerintem a megszárított lekaszált akármi is jó lehet, csak kérdés, hogy mennyi gazmag van benne. Az egyszerűség határozottan tetszik.

      Törlés

Megjegyzés küldése