Még...

annyira tele vagyok a tegnap este élményeivel, hogy nem tudok írni róluk. Csak annyit, hogy nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki eljött - és azoknak is akik nem tudtak eljönni de lélekben velem voltak,- a sok szeretetért és a kedvességért, amit kaptam. Úgy érzem, hogy azok alá a bizonyos kék szárnyak alá csodás szeleket kaptam tőlük!

Megjegyzések

  1. Én köszönöm, hogy ott lehettem. Szépek a munkáid, és jó emberekkel vagy körülvéve. Azt kívánom, hogy szárnyaljon a kékmadarad. Megérdemled...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Móni! Kismadár munkái is illenének hozzád. Blogomon megtalálod elérhetőségét. Szép napot! Rohanok a srácokért...

    VálaszTörlés
  3. Ó, drága Móni!
    Nagyon örülök, hogy ott voltam, láttalak örülni és részese lehettem ennek a nagyon fontos eseménynek! Képeid kisugárzását még most is érzem...
    és ezt az élményt viszem már magammal tovább örök életemre...(ott bent)...
    Ölellek!
    Kriszta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése