Nem bejegyzés

















Az elmúlt napokban magán kívül volt a mi jó öreg Píszink (nem a politicallay correct, hanem a personal computer) ezért én is a virtuális világon kívűlre szorultam. Most, hogy újra velünk van a Nagy Kapcsolattartó össze akartam hozni egy posztot, beszámolandó az elmúlt napok eseményeiről - de nem teszem. Mert inkább dolgozom, mert mindjárt nyit a kiállításom és rengeteg a  munka. Szóval ez egy össze nem jött poszt. Egy képet azért kaptok, egy még befejezetlen madonnáról. Például vele is van még dolgom. Megyek is... Csak még annyit, hogy nem tudom mit csináltam ifjabb koromban és mivel telt az időm? (Régi barátok, el ne meséljétek itt! :-)Mintha nem is léteztem volna, most meg mintha három életet élnék egyszerre minimum. És mind a hármat szeretem. Ahogy öregszem úgy szépül, színesedik és gazdagodik az életem - és ez fantasztikus! Egyedül csak a szemüveget utálom!

Píesz: Itt, Krizantám Kriszta billenytyűiből olvasshatok egy-két öeömteli eseményéről az életemnek.

 

Megjegyzések

  1. Értelek....:) Csodálatos a Madonnád!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ide nekem a házamba, kertembe egy-két Kékmadár kerámiát, de izibe!!!

    VálaszTörlés
  3. Csoda szép!
    Remélem így leszek én is, várom már nagyon a szabad alkotás perceit!
    Csak kisütök valami klassz dolgot még!
    Örülök, hogy megismerhetem alkotásaidat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése