Segítség!


Rettentően izgulok! Annyira, hogy hajnalban felébredek és nem tudok elaludni! Annyira, hogy mindenféle szörnyen negatív gondolataim vannak - le se írom, mert igenis jó lesz, igenis szép lesz és lesznek érdeklődök és talán még tetszeni is fog némelyik darabom egy-két embernek. Ugye?!


Megjegyzések

  1. Igenis szép lesz és mi ott leszünk érdeklődőknek és hát persze, hogy tetszeni fognak a munkáid...! :-)))
    Azért megyünk, mert nagyon...

    Megértem, hogy izgulsz, mert ez nagy dolog! És hát persze a negatív gondolatok mindig befészkelik magukat, de nincs miért aggódnod! Most megsimiztelek, megöleltelek gondolatban és ha nyugalomra vágysz, akkor állj meg egy pillanatra és simítsd végig a zöld bársonytáskádon a kezedet behunyt szemmel, hogy átjárjon egy kicsit a nyugalom... :-)
    Küldöm a pozitív energiákat, gondolatokat... :-)))

    Mert én is nagyon sokat kapok Tőled az alkotásaid láttán...

    Csütörtökön találkozunk Drága Mónim!

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak megnyugodnál. Remélem, hogy sokan megkedvelik majd a munkáidat. A blogodon keresztül minden olyan különleges, kékmadaras. Nekem tetszik. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, minden csodálatos lesz.

    VálaszTörlés
  4. Margoo megjegyzését véletlenül töröltem, nem szándékosan, de így még ide tudom menteni:
    Szép lesz, siker lesz, tetszeni fog!!!
    Megtettél mindent! Rajtad már nem múlik!
    Gondolj erre! :)))
    Én is gondolok Rád! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a bíztató szavakat. Nagyon fáradt vagyok, azt hiszem emiatt is van az a szorongás - de nem hagyom magam! :-)

    VálaszTörlés
  6. Móni én csak most jöttem és látom,hogy egy órán belül milyen nagy esemény előtt állsz. Lélekben veled vagyok. Lehet, hogy most kell Pestre mennem? Meddig lesznek kiállítva a munkáid? Andi

    VálaszTörlés
  7. Kedves Móni!
    Gyönyörű a kiállításod, és szépen beszéltél magadról, a munkáidról. Örülök, hogy ott voltam. Ha behunyom a szemem még mindig ott vagyok, a képeidet, alkotásaidat látom. Gratulálok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése