A jó szív hozadéka




Évekkel ezelőtt - ne szépítsünk, legalább 15, de inkább 20 évvel ezelőtt- ajándékoztam ezt a kerámiát szívbéli barátnőmnek. Néhány hete fedeztem fel náluk újra. És csodálkoztam rá: -Jé ezt én csináltam?!


A keze elég béna, - vagyis rettentően rossz - ma már jobban sikerülne - remélem. MÉGIS SZERETEM. Elkértem kölcsönbe, s most nézegetem, ahogy néz le rám, ránk és meg tudom neki bocsájtani a hibáját. Ez azért furcsa, mert eddig nem bírtam elviselni a tárgyaim hibáit, tökéletlenségét: testi-lelki kín gyötört miattuk. Mintha mostanában ez változna. Talán kezdem a magam tökéletlenségét elfogadni... talán mert így is szeretnek, mint én ezt a kis szobrot.

Megjegyzések

  1. Bölcs gondolatok...Én is érek az éveimmel úgy vélem és remélem.A szobor pedig ÉL.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése