Kérdezz! Felelek!

Ezt játszottuk tegnap azokkal a barátaimmal és érdeklődőkkel az FF Galériában, akik hétköznap este el tudtak szakadni a szokásos hétköznap esti teendőiktől és/vagy le tudták győzni a szokásos hétköznap esti fáradtságukat.  Én kicsit szorongva haladtam előre tegnap az időben addig a pillantig, míg a főkérdező, egyébként jó barátnőm föltette az első kérdést. Nem is "igazi" kérdések, csak egy szó, esetleg szópár hangzott el, s a szavak kapcsán felidéztem az én történetem. Ilyen egyszerű ;-) dolgokról beszélgettünk, mint születés és halál, küldetés, boldogság, hit. Elhiszitek, hogy nagyon sok okosat és bölcset mondtam? :-) Minden esetre az bekövetkezett, amivel néhány barátomat próbáltam elcsalogatni az estre: lelkem egy-egy titkos zugáról is fellebbent a fátyol egy-egy pillantra. ;-) És hát, bár próbálom elviccelni, de azért ez szép volt, néha nekem még kicsit megható is, és egyszer csak az együttlétünk meghitt és bensőséges lett. Ha nem félnék a nagyszavaktól talán még azt is mondanám, hogy varázslatos.

Ők voltak a leggyorsabbak: mielőtt bárki kérdezhetett volna, jött a helyi tévéstáb.


 Egy vérbeli dszesszgitáros emelte az este hangulatát.


After party. Nem csak én nem bírtam abbahagyni a dumálást!

Megjegyzések

  1. Olyan jó látni Téged!!!!!!!És milyen jó lehetett!Szívesen hallgattalak volna!:)Szívből gratulálok!!!
    Már ideje volt néhány fátylat fellebbenteni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! És én meg boldogan látnálak téged!

      Törlés
    2. Átküldenék egy kis riportot velem, de visszadobja az emailcímed.:(

      Törlés
    3. Átmenetileg nem működik a monika@stb címem! Ide írjatok: yagoston@t-online.hu

      Törlés

Megjegyzés küldése