Tetszenek a táljaim...






... az Emberemnek. Ezért aztán lefotózta őket. Igaz, hogy a tálakból nem sok látszik, de így izgalmasabb, lehet találgatni milyenek is teljes valójukban?



És az is igaz, hogy ez alkalmazott művészet és mint látható, mi alkalmazzuk is a tárgyakat rendeltetésüknek megfelelően. Egyesek szerint e célra megteszi a műanyag is, különösen ha 300Ft-ért 3-at vágnak hozzád. Sőt, akkor is jöhet, ha 3-szor annyiba kerül mint a kerámia, mert azt meg a Nasa fejlesztette és akárki nem is vehet belőle, csak az, akinek van egy saját ügynöke. Én viszont konzervatív vagyok: maradok a kerámiánál, mégha többe is kerül  még - nekem is! - mint a  poliakármi. Ugyanis még soha egyetlen műanyag tálon nem tudtam a szemem rajta felejteni. A kerámia viszont vonzza a tekintetem, - sőt még a szívem is.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése