Amíg izgatottan ...

várjátok a sorsolás eredményét, nézzétek meg ezt a kis videót.

Megjegyzések

  1. Kis huncut, de nagyon jó ötlet volt!Köszönöm,hogy megnézhettem!!!!!És a hátsó sorban ott ült a nemtudomhányadfokú unokatestvérem: Czenthe Orsi a férjével.:))))

    Izgi,izgi......:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, hogy Orsi meg Te rokonok vagytok! Elképesztő! És vicces! Ez a nap poénja számomra! :-)

      Törlés
    2. Nagyon szeretem Orsit!!!!Miért vicces a tény?

      Törlés
  2. Az a vicces és egyúttal lenyűgöző, hogy ismerünk vakiket külön-külön és egyszer csak kiderül, hogy ők is összetartoznak valahogy! Talán nem a vicces a jó szó, de nekem olyan jó kedvem kerekedett ettől a tegnap esti kiderüléstől. Van egy saját jópofa történetem, talán majd megírom a blogon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jól éreztem,hogy vidám lettél ettől,csak a szavakat nem értettem.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése