8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás

Írjátok meg, kinek van meg ez az ideális arány? Ki hány órát, dolgozik, szórakozik, pihen?



 Tegnapi, nem nyolcórányi munkám részleges eredménye

Nálunk sajnos az arányok nagyon a munka felé billennek. De azért heti 8 óra szórakozás összejön. A múltkor például száz évvel ezelőtti, nagyon szeretett és életem egyetlen munkahelyén, amennyiben önmagam rabszolgatartását nem nevezem munkahelynek, szóval a Dover Nyelvstúdióban filmvetítésen és beszélgetésen voltunk az én egyetlenemmel. Nagyon jól esett a lelkemnek, bár jó sokat bőgtem a film közben, és a testem alig bírtam elvonszolni a Belvárosig. De ki kellett mozdulnom, ha ép ésszel és lélekkel akarok tovább létezni. Hazafelé viszont az emberem brillírozott: elkezdett sztorizni és... Este 10-kor úgy nevettünk a metrón, - na jó nem szépítem, röhögtünk, - olyan kontrollálatlanul és abbahagyhatatlanul, olyan eltorzult fejjel, hogy azt hiszem bármely kamasz lánycsapat megirigyelte volna. Egy biztos én még nem láttam két meglett embert nyilvánosan így röhögni. Jót szórakoztunk - felért nyolcórányi mulatsággal - és azt hiszem nem csak mi, hanem a metró közönsége is.

Megjegyzések

  1. ott vannak az angyalos bögricsekek!!!!. jaj de jóóóóóó

    VálaszTörlés
  2. a tegnap ilyen nap volt, én is hasonló élményekről adtam hírt a fb-on :-) röhögés órákon át, ami nagyrészt a fáradtság miatt volt, de rég szórakoztunk ilyen jól munka közben :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése