Veronika mackója

 Életem első mackó-kalandjából származó "gyermekem", az én öszvér-macim ennek a kis tündérnek az álmát őrzi. Talán még emlékeztek erre a szép pocakra - ez baba rejtőzött benne. Ellenben az én mackó gyermekem nem a pocakomban növekedett, hanem a kezeim között. S hogy miért is nevezem teljes képzavarral élve mackómat öszvérnek? Nos, mert elkezdtem a horgolást egy Horgolásiskola című évekkel ezelőtti kiadvány alapján. S miközben már több testrésszel elkészültem, rábukkantam egy másik, sokkal aranyosabb mackóra a facebook horgolós csoportjában. Azonnal beszereztem a mintát és a fejet, mely összehasonlíthatatlanul aranyosabb az eredetileg elkezdett medve fejénél, már eme leírás alapján "szültem" meg. A leírásban szereplő biztonsági műanyag orr és szem helyett azonban az ódivatú, ám szerintem bájos kézzel varrás választottam.
Mackómnak rögtön társasága is akadt az új családban. Hogy a barát mely állatfajhoz tartozik - nos, azt nem tudom. De hogy szeretettel fogadta az új jövevényt, az biztos. :-)

Megjegyzések